czwartek, 12 lutego 2009

Niedźwiedziem być...

Nigdy nie byłem meteopatą, a zaokienna brzydota jakoś nieszczególnie wpływała na moje samopoczucie... Do teraz!
Ta błociana, mokra i śliska szarość po prostu mnie rozpieprza. Żeby choć zima zechciała być zimą! A tak...
Dziury w jezdniach (brrr), smutni przechodnie i równie smutni prezenterzy w TV, którzy -z pożal się Boże finezją- serwują coraz to gorsze wieści.
No właśnie. Nie przeraża mnie globalna recesja, czy marna perspektywa pkb (może dlatego, że w chwili obecnej mają one jedynie postać demonicznych cyferek i tak naprawdę jeszcze niewielu z nas odczuło ich skutki).
Bardziej niż słabnący złoty przerażają mnie sami ludzie (i nie chodzi tu o ich spowodowany kryzysem smutek).
W jakimś gospodarczym onetowym artykule czytam o marnych perspektywach dla kredyciarzy, o plajtujących developerach i łzach temu towarzyszących.
Jest źle, ale pod spodem jest jeszcze gorzej!
Forumowicze w najlepsze rozprawiają o "debilach", "życiowych nieudacznikach" i "darmozjadach", którzy zdecydowali się na 30- letnie kredyty. Autorzy postów życzą tymże najgorszego (łącznie z odwiedzinami komornika).
Cholera, skąd w ludziach taka nienawiść??? O co chodzi??? Czy to tylko prowokacja i chęć zaistnienia na onetowym forum? Oby...
Się zdołowałem. Jak by nie było sam pozostaję takim życiowym nieudacznikiem i darmozjadem :)

Oki, wszystkie antyspołeczne nastroje i smutki niniejszym składam na karb zaokiennej aury.
Niech zacznie świecić, a na niebie niech pojawi się coś innego niż ta brudna jak błoto pośniegowe biel. Odżyjemy gdy ruszymy z aparatem na pachnące igliwiem poranne plenery. Jestem pewien :)

A w ogóle to niech przyjdzie już sezon ślubny.
Jakby w opozycji do powyższego -
widzieć autentyczny śmiech i łzy szczęścia - bezcenne. Za wszystko inne zapłacisz kartą... :)

Poniżej kilka "szybkich" zdjęć z pierwszego spotkania z moją koszalińską Parą: Honoratą i Krzyśkiem. Wkrótce czeka nas sesja narzeczeńska a w czerwcu ślub z megaweselichem :)






a na koniec... Antyrecesyjnie i walentynkowo.
Mrrrau :)



A tak na marginesie- jeśli ktoś w jednym z postów gra Starless KC, w kolejnym natomiast Buzu Squat, to coś oznacza? Pytanie do znawców tematu :)

2 komentarze:

Emi pisze...

Niestety nas darmozjadów i nieudaczników jest więcej:)Zima potrafi też być piękna i niebłotnista. Są takie miejsca gdzie, śnieg jest biały a powietrze przezroczyste i głucha cisza.Niedźwiedzi tam brak, a zdjęcia choć amatorszczyzną pachną dają radość zatrzymania tych chwil. Co do sezonu ślubnego to sie trzymaj mocno bo właśnie się zaczął:)

Marcin Bublewicz pisze...

Faktem jest, że w ciągu ostatnich dwóch dni to i ja cieszyłem się sankami i śnieżnym orłem. Na nowo odkryłem zapomnianą "łysa górę" i inne ciekawe miejsca. Ech, przypomniały się czasy zjazdów na tornistrze i łyżwach robionych z poręczy pcv...
Choć lokalne łyse góry są niezdarnym substytutem "miejsc gdzie śnieg jest biały a powietrze przezroczyste i głucha cisza", to mimo wszystko TAKA zima mogłaby potrwać odrobinę dłużej ;)
Śnieżna biel i mróz łagodzą obyczaje.