czwartek, 1 stycznia 2009

Nienasycenie

Świadomie lub nie, każdy z nas szuka sposobów ma kreowanie rzeczywistości, poprawę otaczającego nas świata i co ważniejsze - własnego życia.
Czyniąc to większość oddaje się myślom - onirycznym i tym zwykłym, za dnia. Co tchórzliwsi nie radząc sobie z otaczającym spopieleniem uciekają się do bardziej wyszukanych środków... Tak czy inaczej, wszyscy marzymy, realizujemy własne pasje; choćby te muzyczne, fotograficzne...
No właśnie, i tutaj tytułowe "Nienasycenie". Kłania się Witkacy i AM Jopek (której -przyznaje to bez bicia- twórczość w przeciwieństwie do mistrza W. jest mi znacznie bliższa ;)
A w kontekście niniejszego bloga? Otóż fotografie, które popełniałem przez ostatnich kilka lat w Echoprojekcie - mgliste pejzaże, druidzkie lasy i takież bezdroża przestały być dla mnie wszystkim.
Poczułem, że potrzebuje fotograficznego zwrotu przez sztag (od pewnego czasu realizuję już nowe wskazania foto-kompasu :) Niezbędne stały się również słowa; tak by nasycić obrazy i dźwięki...

Mamy dzisiaj 1 stycznia 2009. Nowy Rok. A jak NR, to i postanowienia noworoczne.
Usłyszałem ostatnio w TuBaronie, że psycholodzy stanowczo odradzają PN, albowiem te niezrealizowane przyprawiają o dodatkowe rozterki a nawet depresję!
Póki co, z nałogami nie musze zrywać, "by nie był gorszy niz mijający" też mi wystarczy, więc niech jedynym postanowieniem będzie prowadzenie niniejszego bloga (w razie fiaska może uda się uniknąć deprechy :)
Jaki będzie ten blog (rok?). Nie wiem. Nie bardzo smutny, nie mocno wesoły - z założenia.
Na pewno fotograficzny i muzyczny.
Najlepsze życzenia noworoczne :)

1 komentarz:

Faridah Zayla pisze...

Happy new year 2009 dan salam kenal..